やる夫で学ぶ並行イスラーム論
308
名前:◆gKNcHiCsig[] 投稿日:2017/01/28(Sat) 21:49:31 ID:dbabe98c
アゼルバイジャン語
Əhədov, A.1986. “Müqəddəslərə” pərəstişin mahiyyəti və müasir qalıqları haqqında. Bakı: Azərbaycan SSR “Bilik” Cəmiyyət.
「聖人」の崇拝の本質と現代の残骸について
Balayev, M.1971. “Müqəddəslərə” pərəstiş - keçmişin zərərli qalığıdır. Bakı: Azərnəşr.
"聖人"畏敬 - 過去の有害な遺物。
Quliyev, A and Bəxtiyarov, A.1968. Azərbaycanda qədim dini ayinlər və onların məişətdə qalıqları. Bakı: n.p.
アゼルバイジャンにおける古代の宗教的伝統と日常生活における残党
Səttarov, M.1964.Sosializm quruculuğu dövründə Azərbaycan xalqında ateizmdünyagörüşünün formalaşması.Bakı: Azərbaycan SSR Elmlər Akademiyası Nəşriyyatı.
社会主義の建設期におけるアゼルバイジャン人の無神論的世界観の形成
―――.1967. İslam dini qalıqları. Bakı: Azərbaycan SSR Elmlər Akademiyası Nəşriyyatı.
イスラーム宗教の残骸
_// / 丶、
ノ( { { ( \
{ ,. -――=ミ、┌‐ 、 } \
)んx ー‐=ミ、 ) },人_ }
/ ⌒^YんィY´ /⌒Y( ,ハ
/ / //||└‐{__,ノ^⌒i }
,; / ⌒X '斗― { ノ イ
八i{ 〃テh )八 i |\ノ }_ノ
‘, 从 t:り 斗チhY| |/ハ(\
)ハ}.:.:. , t::り从 / Y 八__)) ロシア人あるいはロシア語以外の文献もいくつか紹介しておきますね
/ 八 .:.:.:.:/ }/__ノ / ア
|l/ ,'\ `ー // ノ { /( ( まずアゼルバイジャンの例ですが……
八_厶=-≧ー‐ |/ ‘, \ノ
,. -<⌒\ { )厂 ̄|(\ ′ \ タイトルを見ていただく分かるとおり、イスラームの中でも
/ ニニう-=彡(_,ア( ̄ ̄ )ハ ∨⌒)ノ 聖者信仰などを古代宗教の残骸として捉えていますね。
x(__,,. ヘ 77’/ ノノ } ー≠彡⌒, l | ‘,
_ノY⌒^\ { {O{_/ { ノ/ } | |ハ | どれも古い著作なので手に入りにくいですが、アゼルバイジャン国立図書館
| |l )∨/ O}/( / | | l| あるいはモスクワのロシア国立図書館に行ったときにはぜひ見てください。
└ ^=‐ ^∨/O / ,ハ j ; ; :|
‘, ; |l O/ rく └‐x _,ノ / / /
_,x∨| |O { /^L\_,/)/)/}/
,x(⌒/ { \ O/ /厶=-- 、
/⌒/ \ `¨ア /イ____ }
/ノ⌒/ ,.へ、 ` ー/ /个{ \ ̄_ノ
_r‐〃 )ヽ/ / \ /(__/ / }人 :,\{
乙)l{ 人_{ { r'( 八 } { ′ \
厂)/(_入 \ __人 \/ / ノ_,ノ :, :, _ノ
)( l{ て ノ\_,/´ フヘ/ /^ア ′ ∨
て八\ ⌒てノL| { { r个┬<⌒Y´ :, ‘,
(__ノ)ヽ\ `¨¨^'~ヘ_ノ⌒} } ノハ
( ⌒Y\\ / ノ _ノ/厂|
\ 乂__丶` ー= ____ =‐ ¨ア(⌒ シ
.